Nieuwsbrief:

Thalen Motor Trading

Thalen Motor Trading is een motorzaak die gespecialiseerd is in de in- en verkoop van jong gebruikte motoren. 
Alle motoren van Thalen Motor Trading
28 motoren gevonden
KAWASAKI Z 1000 SX
KAWASAKI Z 1000 SX
€ 9.500,- p/mnd klik hier
2019, 47100 Km
SUZUKI V-STROM DL 1000
SUZUKI V-STROM DL 1000
€ 9.500,- p/mnd klik hier
2019, 43300 Km
YAMAHA MT 09 ABS
YAMAHA MT 09 ABS
€ 8.500,- p/mnd klik hier
2017, 26400 Km
HONDA CRF 1100 L AFRICA TWIN ADVENTURE SPORTS
HONDA CRF 1100 L AFRICA TWIN ADVENTURE SPORTS
€ 17.500,- p/mnd klik hier
2019, 20700 Km
APRILIA RSV MILLE R
APRILIA RSV MILLE R
2005, 25000 Km
MV AGUSTA BRUTALE 800 RR
MV AGUSTA BRUTALE 800 RR
€ 12.950,- p/mnd klik hier
2018, 14100 Km
SUZUKI GSX-S 1000 GT
SUZUKI GSX-S 1000 GT
€ 11.950,- p/mnd klik hier
2022, 17600 Km
KTM 990 ADVENTURE R
KTM 990 ADVENTURE R
€ 7.450,- p/mnd klik hier
2012, 86200 Km
BMW S 1000 R
BMW S 1000 R
€ 9.950,- p/mnd klik hier
2014, 26500 Km
ZERO DSR 13.0
ZERO DSR 13.0
€ 7.750,- p/mnd klik hier
2016, 3000 Km
TRIUMPH BONNEVILLE
TRIUMPH BONNEVILLE
€ 5.950,- p/mnd klik hier
2008, 16100 Km
DUCATI 1098 S
DUCATI 1098 S
€ 8.450,- p/mnd klik hier
2007, 33800 Km
BMW F 800 GS
BMW F 800 GS
€ 5.950,- p/mnd klik hier
2008, 80200 Km
BMW R 1150 R ROCKSTER
BMW R 1150 R ROCKSTER
€ 3.500,- p/mnd klik hier
2004, 80800 Km
HARLEY-DAVIDSON FAT BOB 114 FXFBS
HARLEY-DAVIDSON FAT BOB 114 FXFBS
€ 21.950,- p/mnd klik hier
2023, 12500 Km
HARLEY-DAVIDSON LOW RIDER S FXDLS
HARLEY-DAVIDSON LOW RIDER S FXDLS
€ 20.500,- p/mnd klik hier
2021, 3700 Km
BMW R 1200 GS ADVENTURE
BMW R 1200 GS ADVENTURE
€ 13.950,- p/mnd klik hier
2014, 46400 Km
KAWASAKI KLE 650 VERSYS
KAWASAKI KLE 650 VERSYS
€ 5.950,- p/mnd klik hier
2015, 30800 Km
DUCATI STREETFIGHTER V4S
DUCATI STREETFIGHTER V4S
€ 21.500,- p/mnd klik hier
2021, 8100 Km
BMW R 1250 GS ADVENTURE
BMW R 1250 GS ADVENTURE
€ 22.500,- p/mnd klik hier
2021, 24200 Km
Een stukje historie: BMW in 1969 - Alle modellen die in 1969 op de markt kwamen droegen de typeaanduiding /5. Bovendien zou vanaf dit moment de cilinderinhoud af te leiden zijn van de typenaam. Zo kwam er de 500 cc-R 50/5, de 600cc-R 60/5 en de 750cc-R 75/5. Ontwerptechnisch was de serie een sprong vooruit. De motorfietsen waren dan ook helemaal nieuw ontwikkeld. Er was volop gebruikgemaakt van chroom en kleur, de frames hadden duidelijke kenmerken van het Norton Featherbed frame, met een aangebout achterframe, maar voortaan zonder de kogels voor de zijspanbevestiging. De uitlaten waren licht omhoog gebogen en droegen zo bij aan het moderne uiterlijk. De zweefzadels waren voorgoed afgezworen. De krukas draaide voortaan in glijlagers, evenals de drijfstangen. Een heel belangrijke wijziging was de verplaatsing van de nokkenas. Doordat die nu onder de krukas lag, konden de stoterstangen naar de onderkant van de cilinders verhuizen. Die cilinders kwamen daardoor hoger te zitten, waardoor er meer grondspeling ontstond en de hellingshoek in bochten groter werd. Bovendien kwam het zwaartepunt van de motor lager te liggen. De 6 Volt elektrische installatie was vervangen door 12 V. Alle modellen hadden een startmotor, hoewel ook nog een kickstarter was gemonteerd. Dankzij de verbeterde stuureigenschappen kon met name het topmodel R 75/5 meekomen met sterkere concurrenten zoals bijvoorbeeld de Honda CB 750 Four. Die leverde weliswaar 67 pk (de R 75/5 “slechts” 50), maar was ook 40 kg zwaarder dan de R 75/5. Bovendien waren de machines zo mogelijk nog degelijker en betrouwbaarder dan hun voorgangers. Dit was uiteraard bij de presentatie in 1969 nog niet bekend, maar is inmiddels duidelijk gebleken. Ook uiterlijk zag het motorblok er moderner uit. Met name de luchtfilterkast die helemaal geïntegreerd was in het motorblok, in tegenstelling tot de eerder toegepaste losse luchtfilterhuizen op de versnellingsbak. Er werden vóór duplextrommelremmen en achter simplexremmen toegepast.
© 2000 - 2024 Motoroccasion