Nieuwsbrief:

Sipma Motoren

Mooie motoren, scherpe prijzen! Wij kunnen U een gevarieerde voorraad motorfietsen aanbieden. Op Kleding gebied werken wij samen met twee grote leveranciers, zodat wij U goed van dienst kunnen zijn. Ook levering van onderdelen en accessoires is geen probleem. Voor Reparatie en Schade afhandeling bent U bij ons op het juiste adres.
Alle motoren van Sipma Motoren
16 motoren gevonden
SUZUKI SV 650 N ABS
SUZUKI SV 650 N ABS
€ 5.899,- p/mnd klik hier
2020, 15000 Km
SUZUKI V-STROM 1000 ABS
SUZUKI V-STROM 1000 ABS
€ 8.499,- p/mnd klik hier
2014, 17600 Km
HONDA CB 1100 C-ABS
HONDA CB 1100 C-ABS
€ 7.299,- p/mnd klik hier
2013, 21750 Km
HONDA CBF 600 TOPHALF ABS
HONDA CBF 600 TOPHALF ABS
€ 4.699,- p/mnd klik hier
2010, 26100 Km
HONDA NC 750 S C-ABS
HONDA NC 750 S C-ABS
€ 5.999,- p/mnd klik hier
2017, 21800 Km
HONDA NC 750 X ABS
HONDA NC 750 X ABS
€ 7.399,- p/mnd klik hier
2018, 16000 Km
SUZUKI GSR 750 A
SUZUKI GSR 750 A
€ 6.299,- p/mnd klik hier
2013, 15300 Km
HONDA CB 500 X / ABS
HONDA CB 500 X / ABS
€ 6.999,- p/mnd klik hier
2022, 11200 Km
HONDA CB 500 F ABS
HONDA CB 500 F ABS
€ 5.499,- p/mnd klik hier
2019, 17300 Km
KAWASAKI VERSYS 650 ABS
KAWASAKI VERSYS 650 ABS
€ 6.899,- p/mnd klik hier
2017, 18500 Km
YAMAHA XSR 700 ABS
YAMAHA XSR 700 ABS
€ 7.299,- p/mnd klik hier
2020, 14600 Km
SUZUKI V-STROM DL 650
SUZUKI V-STROM DL 650
€ 2.690,- € 2.990,- p/mnd klik hier
2009, 101800 Km
SUZUKI V-STROM 650 XTA
SUZUKI V-STROM 650 XTA
€ 7.599,- p/mnd klik hier
2018, 13300 Km
SUZUKI V-STROM 650 A TOURING
SUZUKI V-STROM 650 A TOURING
€ 6.499,- p/mnd klik hier
2013, 15000 Km
YAMAHA TRACER 900 ABS
YAMAHA TRACER 900 ABS
€ 8.799,- p/mnd klik hier
2017, 27000 Km
SUZUKI V-STROM 650 A TOURING
SUZUKI V-STROM 650 A TOURING
€ 6.299,- p/mnd klik hier
2015, 28300 Km
Wist u dat: In de motortaal "Featherbedframe" betekent: Het Engelse merk Norton ontwikkelde in de herfst van 1949 een frame, dat in april 1950 werd geïntroduceerd. Het Featherbedframe, zo genoemd om de goede afvering, gaf de Nortons die ermee werden uitgerust een uitstekende wegligging en uitnemende stuureigenschappen. In hetzelfde jaar dat de frames werden toegepast behaalde Norton successen in de Junior- en Senior TT wegraces. Volgens de overlevering werd de naam Featherbed (= veren bed) bedacht door Harold Daniell, een motorcoureur die na zijn overwinning in de Junior TT opmerkte dat zijn racemachine zo comfortabel stuurde, dat hij erop in slaap had kunnen vallen. Tot de komst van het Featherbedframe hadden motorfietsfabrikanten altijd gezworen bij frames die werden geconstrueerd met behulp van gietstukken en waarin de pijpen met koper aan elkaar werden gesoldeerd. De lastechnieken van 1950 lieten echter toe dat buizen direct aan elkaar werden gelast met SIF-brons, dat een relatief lage verhittingstemperatuur nodig had. Het raceframe vond zijn vertaling in een seriegeproduceerde motorfiets voor het grote publiek met de introductie in 1952 van de Norton Dominator, een 500CC staande *twin. Pas in 1967 zou met de komst van de Norton *Commando het Featherbedframe worden verlaten, al bleef het daarna nog lange tijd de lieveling van de bouwers en berijders van café-racers, voor wie het tot 1970 in produktie werd gehouden. Het Featherbedframe is gastheer geweest voor een grote variëteit merken motorblokken. Enerzijds omdat het zoveel ruimte bood, dat elk type motorblok erin paste, anderzijds vanwege de al geroemde legendarische stuureigenschappen die het decennia lang tot de maatstaf voor een goed frame verhieven. Tot op heden gaan nog stemmen op die beweren dat het Featherbedframe onovertroffen is
© 2000 - 2025 Motoroccasion