Nieuwsbrief:

Sipma Motoren

Mooie motoren, scherpe prijzen! Wij kunnen U een gevarieerde voorraad motorfietsen aanbieden. Op Kleding gebied werken wij samen met twee grote leveranciers, zodat wij U goed van dienst kunnen zijn. Ook levering van onderdelen en accessoires is geen probleem. Voor Reparatie en Schade afhandeling bent U bij ons op het juiste adres.
Alle motoren van Sipma Motoren
18 motoren gevonden
SUZUKI GSR 750 A
SUZUKI GSR 750 A
€ 6.299,- p/mnd klik hier
2013, 15300 Km
SUZUKI SV 650 N ABS
SUZUKI SV 650 N ABS
€ 5.899,- p/mnd klik hier
2020, 15000 Km
YAMAHA XSR 700 ABS
YAMAHA XSR 700 ABS
€ 7.299,- p/mnd klik hier
2020, 14600 Km
KAWASAKI VERSYS 650 ABS
KAWASAKI VERSYS 650 ABS
€ 6.899,- p/mnd klik hier
2017, 18500 Km
HONDA CB 500 X / ABS
HONDA CB 500 X / ABS
€ 6.999,- p/mnd klik hier
2022, 11200 Km
KAWASAKI Z1000
KAWASAKI Z1000
€ 3.990,- p/mnd klik hier
2003, 45400 Km
YAMAHA TRACER 7
YAMAHA TRACER 7
€ 8.699,- p/mnd klik hier
2021, 7200 Km
KAWASAKI VERSYS 650 ABS
KAWASAKI VERSYS 650 ABS
€ 5.199,- p/mnd klik hier
2010, 25600 Km
SUZUKI V-STROM 650 XTA
SUZUKI V-STROM 650 XTA
€ 7.799,- p/mnd klik hier
2018, 13300 Km
SUZUKI V-STROM DL 650 ABS
SUZUKI V-STROM DL 650 ABS
€ 5.899,- p/mnd klik hier
2012, 20600 Km
SUZUKI V-STROM DL 650 ABS
SUZUKI V-STROM DL 650 ABS
€ 6.099,- p/mnd klik hier
2014, 11200 Km
HONDA CB 1100 C-ABS
HONDA CB 1100 C-ABS
€ 7.299,- p/mnd klik hier
2013, 21750 Km
HONDA NC 750 X ABS
HONDA NC 750 X ABS
€ 7.399,- p/mnd klik hier
2018, 16000 Km
SUZUKI V-STROM 650 XTA
SUZUKI V-STROM 650 XTA
€ 99.999,- p/mnd klik hier
2017, 20500 Km
BMW R 1100 R
BMW R 1100 R
t.e.a.b. p/mnd klik hier
1997, 116000 Km
SUZUKI V-STROM DL 1000 GT
SUZUKI V-STROM DL 1000 GT
€ 4.299,- p/mnd klik hier
2005, 43600 Km
HONDA CBF 600 TOPHALF ABS
HONDA CBF 600 TOPHALF ABS
€ 4.799,- p/mnd klik hier
2010, 26100 Km
YAMAHA TRACER 900 ABS
YAMAHA TRACER 900 ABS
€ 8.799,- p/mnd klik hier
2017, 20800 Km
Wist u dat: In de motortaal "Klemmer" betekent: Door onvoldoende koeling en/of niet optimale smering, kan de temperatuur van cilinder en zuiger zodanig stijgen, dat de zuiger meer wil uitzetten dan de cilinder toelaat. De oliefilm tussen zuiger en cilinderwand wordt dan op de heetste plaatsen weggedrukt, of verbrandt, waardoor direct contact tussen zuiger en cilinderwand ontstaat. Op dat moment wrijft de zuiger een dun laagje aluminium op de stalen cilinderwand. Dit is het eigenlijke klemmen, wat tijdens het rijden wordt gevoeld als het inhouden van de motor. Na afkoeling en het lostrappen van het blok kan de motorrit doorgaans weer worden hervat. Zij het dat demontage en opschuren van zuigerrok en cilinderwand noodzakelijk is om herhaling van dit onprettige verschijnsel te voorkomen. Het opgesmeerde zuigermateriaal moet met fijn schuurpapier van de cilinderwand worden verwijderd. Eveneens dienen de vreetplekken op de zuiger met schuurlinnen te worden bewerkt. In de regel zal vervanging van de zuigerveren ook noodzakelijk zijn. Een klemmer doet zich meestal voor bij een storing in het smeersysteem o f wanneer te lang op topsnelheid wordt gereden onder zware omstandigheden als warm weer of bergachtige trajecten.
© 2000 - 2025 Motoroccasion