Nieuwsbrief:

M-Point

Kies de Harley die bij je past Of je nu op het asfalt wilt scheuren met een gloednieuwe motorfiets, een tweedehands-Harley of een superexclusieve bike: er is een Harley voor iedereen. Let's talk Een specifieke vraag voor verkoop, service of werkplaats of op zoek naar onze gegevens? Hier ben je - letterlijk - aan het juiste adres. Leg je Harley in de watten Boek een grondige servicebeurt, bescherm je kostbaarste bezit met een Harley-verzekering, vermijd zorgen met een financieringsplan en ontdek wat er onder de garantie valt - zelfs voor een gebruikte motorfiets.
Alle motoren van M-Point
52 motoren gevonden
SUZUKI VS 1400 INTRUDER
SUZUKI VS 1400 INTRUDER
€ 2.950,- p/mnd klik hier
1993, 43455 Km
HARLEY-DAVIDSON FAT BOY FLSTF
HARLEY-DAVIDSON FAT BOY FLSTF
€ 10.950,- p/mnd klik hier
2000, 58154 Km
HARLEY-DAVIDSON ROAD KING FLHR
HARLEY-DAVIDSON ROAD KING FLHR
€ 6.750,- p/mnd klik hier
1990, 24057 Km
TRIUMPH THUNDERBIRD
TRIUMPH THUNDERBIRD
€ 8.950,- p/mnd klik hier
2011, 20567 Km
HARLEY-DAVIDSON ROAD KING SPECIAL FLHRXS
HARLEY-DAVIDSON ROAD KING SPECIAL FLHRXS
€ 22.950,- p/mnd klik hier
2019, 16829 Km
HARLEY-DAVIDSON NIGHT TRAIN FXSTB
HARLEY-DAVIDSON NIGHT TRAIN FXSTB
€ 12.650,- p/mnd klik hier
2008, 19953 Km
HARLEY-DAVIDSON SPORTSTER IRON XL 883 N
HARLEY-DAVIDSON SPORTSTER IRON XL 883 N
€ 9.650,- p/mnd klik hier
2015, 18383 Km
HARLEY-DAVIDSON HERITAGE SOFTAIL CLASSIC FLSTC
HARLEY-DAVIDSON HERITAGE SOFTAIL CLASSIC FLSTC
€ 9.750,- p/mnd klik hier
2000, 39284 Km
HARLEY-DAVIDSON SOFTAIL FATBOY 114
HARLEY-DAVIDSON SOFTAIL FATBOY 114
€ 10.350,- p/mnd klik hier
2000, 40517 Km
HARLEY-DAVIDSON SPORTSTER IRON 883
HARLEY-DAVIDSON SPORTSTER IRON 883
€ 13.450,- p/mnd klik hier
2020, 2705 Km
HARLEY-DAVIDSON ROAD KING CUSTOM FLHRS
HARLEY-DAVIDSON ROAD KING CUSTOM FLHRS
€ 11.950,- p/mnd klik hier
2004, 49874 Km
HARLEY-DAVIDSON ROAD KING SPECIAL FLHRXS
HARLEY-DAVIDSON ROAD KING SPECIAL FLHRXS
€ 28.950,- p/mnd klik hier
2022, 9161 Km
HARLEY-DAVIDSON SOFTAIL CUSTOM FXSTC
HARLEY-DAVIDSON SOFTAIL CUSTOM FXSTC
€ 11.950,- p/mnd klik hier
1987, 48745 Km
HARLEY-DAVIDSON SPORTSTER XR 1200
HARLEY-DAVIDSON SPORTSTER XR 1200
€ 8.950,- p/mnd klik hier
2010, 22631 Km
HARLEY-DAVIDSON LOW RIDER FXDL
HARLEY-DAVIDSON LOW RIDER FXDL
€ 13.850,- p/mnd klik hier
2016, 30400 Km
HARLEY-DAVIDSON PAN AMERICA  RA 1250 SPECIAL
HARLEY-DAVIDSON PAN AMERICA RA 1250 SPECIAL
€ 19.850,- p/mnd klik hier
2021, 11997 Km
HARLEY-DAVIDSON FAT BOY LO FLSTFB
HARLEY-DAVIDSON FAT BOY LO FLSTFB
€ 16.495,- p/mnd klik hier
2010, 2222 Km
HARLEY-DAVIDSON HERITAGE SOFTAIL CLASSIC FLSTC
HARLEY-DAVIDSON HERITAGE SOFTAIL CLASSIC FLSTC
€ 11.450,- p/mnd klik hier
2004, 38980 Km
HARLEY-DAVIDSON STREET BOB FXDB
HARLEY-DAVIDSON STREET BOB FXDB
€ 8.450,- p/mnd klik hier
1999, 61254 Km
HARLEY-DAVIDSON BREAKOUT
HARLEY-DAVIDSON BREAKOUT
€ 23.450,- p/mnd klik hier
2015, 5541 Km
Een stukje historie: TRIUMPH in 1883 - Siegfried Bettmann komt op zijn 20e in 1883 vanuit Nuremberg, Duitsland over naar Coventry in Engeland. Nadat hij een korte tijd werkzaam is geweest bij Kelly en Co. als beschrijvingsdekundige buitenlandse talen. Na zes maanden neemt hij een baan aan bij de White Sewing Machine Co. als vertalend correspondent. Een aantal maanden werkt hij ook als verkoper in Noord Europa. In 1884 start hij S. Bettmann & Co. Import Export Agency in Londen. Hij verkoopt fietsen die gemaakt worden door Wm. Andrews maar met zijn eigen naam erop. Ze importeren ook Duite naaimachines en hebben een handelsonderneming voor andere Duitse fabrikanten. De naam Triumph vervangt die van Bettmann. Bettmann vindt het een makkelijke naam die in veel landen wordt begrepen. Hij noemt het bedrijf nu "The Triumph Cycle Company'. Deze verandert weer in 1887 in New Triumph Ltd. en daarna naar Triumph Cycle Co. Ltd. Shares. Dit werd mede door Dunlop Tyre Company ondersteunt met een bedrag van 45000 pond, een astronomisch bedrag voor die tijd. De Duitse mecanicien Mauritz Johann Schulte, ook afkomstig uit Nuremberg, wordt de juniorpartner van Bettmann. Hij is de man die Bettmann ervan weet te overtuigen dat het beter is om eigen producten te maken dan die van anderen te verkopen. Een kleine fabriek in Much Park Street in Coventry heeft capaciteit om voor Triumph de fietsen te produceren. Coventry is Engelands belangrijkste fietsen-handelsstad. De opstartkosten van 650 pond komen grotendeels van Bettmann's ouders (500 pond) en Schulte's kennissen. Later wordt Dunlop een belangrijke investeerder in het bedrijf. In 1889 verhuisd het bedrijf naar Mch Park Street, Coventry. Hildebrand & Wolfmuller, een motorfabrikant, heeft Schultes belangstelling. Hij wil deze in licentie gaan vervaardigen en importeert er één om te testen en rijdt ermee om het Coventry stadion. In 1898 gaat ook Bettmann in de onderhandeling. Ditmaal met Beeston Humber Motorcycles and Tricycles. Men komt echter niet tot een overeenstemming.
© 2000 - 2024 Motoroccasion