Nieuwsbrief:

M-Point

Kies de Harley die bij je past Of je nu op het asfalt wilt scheuren met een gloednieuwe motorfiets, een tweedehands-Harley of een superexclusieve bike: er is een Harley voor iedereen. Let's talk Een specifieke vraag voor verkoop, service of werkplaats of op zoek naar onze gegevens? Hier ben je - letterlijk - aan het juiste adres. Leg je Harley in de watten Boek een grondige servicebeurt, bescherm je kostbaarste bezit met een Harley-verzekering, vermijd zorgen met een financieringsplan en ontdek wat er onder de garantie valt - zelfs voor een gebruikte motorfiets.
Alle motoren van M-Point
47 motoren gevonden
HARLEY-DAVIDSON PAN AMERICA  RA 1250 SPECIAL
HARLEY-DAVIDSON PAN AMERICA RA 1250 SPECIAL
€ 20.950,- p/mnd klik hier
2022, 4351 Km
HARLEY-DAVIDSON ROAD KING CLASSIC FLHRC
HARLEY-DAVIDSON ROAD KING CLASSIC FLHRC
€ 10.950,- p/mnd klik hier
2000, 27633 Km
HARLEY-DAVIDSON STREET GLIDE SPECIAL FLHXS
HARLEY-DAVIDSON STREET GLIDE SPECIAL FLHXS
€ 22.950,- p/mnd klik hier
2018, 20457 Km
HARLEY-DAVIDSON NIGHT TRAIN FXSTB
HARLEY-DAVIDSON NIGHT TRAIN FXSTB
€ 18.750,- p/mnd klik hier
2006, 18853 Km
HARLEY-DAVIDSON FAT BOY FLSTF
HARLEY-DAVIDSON FAT BOY FLSTF
€ 9.950,- p/mnd klik hier
1996, 33910 Km
SUZUKI V-STROM DL 1000
SUZUKI V-STROM DL 1000
€ 4.650,- p/mnd klik hier
2005, 41799 Km
HARLEY-DAVIDSON STREET GLIDE SPECIAL FLHXS
HARLEY-DAVIDSON STREET GLIDE SPECIAL FLHXS
€ 19.850,- p/mnd klik hier
2014, 45127 Km
HARLEY-DAVIDSON ROAD KING CLASSIC FLHRC
HARLEY-DAVIDSON ROAD KING CLASSIC FLHRC
€ 14.850,- p/mnd klik hier
2008, 12924 Km
HARLEY-DAVIDSON SPORT GLIDE FLSB
HARLEY-DAVIDSON SPORT GLIDE FLSB
€ 18.950,- p/mnd klik hier
2018, 35303 Km
HARLEY-DAVIDSON HERITAGE SOFTAIL CLASSIC FLSTC
HARLEY-DAVIDSON HERITAGE SOFTAIL CLASSIC FLSTC
€ 9.750,- p/mnd klik hier
2000, 39284 Km
HARLEY-DAVIDSON SOFTAIL FATBOY 114
HARLEY-DAVIDSON SOFTAIL FATBOY 114
€ 10.350,- p/mnd klik hier
2000, 40517 Km
HARLEY-DAVIDSON BREAKOUT FXSB
HARLEY-DAVIDSON BREAKOUT FXSB
€ 19.850,- p/mnd klik hier
2014, 10523 Km
HARLEY-DAVIDSON STREET BOB FXDB
HARLEY-DAVIDSON STREET BOB FXDB
€ 13.650,- p/mnd klik hier
2012, 49971 Km
HARLEY-DAVIDSON ROAD KING CLASSIC FLHRC
HARLEY-DAVIDSON ROAD KING CLASSIC FLHRC
€ 10.950,- p/mnd klik hier
2000, 56198 Km
HARLEY-DAVIDSON ROAD KING CLASSIC FLHRCI
HARLEY-DAVIDSON ROAD KING CLASSIC FLHRCI
€ 9.650,- p/mnd klik hier
2000, 87514 Km
HARLEY-DAVIDSON SPRINGER FLSTS SOFTAIL
HARLEY-DAVIDSON SPRINGER FLSTS SOFTAIL
€ 14.950,- p/mnd klik hier
2001, 53645 Km
HARLEY-DAVIDSON SPRINGER FLSTS SOFTAIL
HARLEY-DAVIDSON SPRINGER FLSTS SOFTAIL
€ 14.950,- p/mnd klik hier
2003, 77125 Km
HARLEY-DAVIDSON SOFTAIL CUSTOM FXSTC
HARLEY-DAVIDSON SOFTAIL CUSTOM FXSTC
€ 11.950,- p/mnd klik hier
1987, 48745 Km
HARLEY-DAVIDSON STREET BOB 107
HARLEY-DAVIDSON STREET BOB 107
€ 16.950,- p/mnd klik hier
2019, 13451 Km
HARLEY-DAVIDSON FAT BOY LO FLSTFB
HARLEY-DAVIDSON FAT BOY LO FLSTFB
€ 16.495,- p/mnd klik hier
2010, 2222 Km
Een stukje historie: HONDA in 1959 - In 1959 werd de laatste Benly als moderne verschijning met een 125 cc OHC viertakt tweecylinderblok op de markt gebracht. Het was goed voor 112 km/uur en kreeg de type aanduiding C92 mee. In juli van 1958 introduceerde men in Japan 's werelds meest succesvolle motorfiets ooit, de C100 Super Cub. Het ontwerpen van de Super Cub nam drie jaar in beslag en werd een goedkope en praktische motorfiets die iedereen wel ergens voor kon gebruiken. Deze multifunctionele machine had een 50cc viertakt OHV motorblok, een centrifugaalkoppeling en een drietraps transmissie. Het was een motor die zo gemakkelijk te berijden was dat iedere opstapper van de bromfiets maar ook iemand zonder ervaring er als vanzelf mee wegreed. Het innovatieve frame zonder middenstang deed het ook goed bij de dames en zette een nieuwe trend in het segment woon-werk verkeer. Het woord "scooterette" werd gebruikt om het type zonder middenstang aan te duiden en werd verkocht in een 50, 70 en 90 cc versie. In 1959 werd de eerste Honda motorfiets verkocht in Amerika en werd daardoor meteen 's werelds best verkochtte transportartikel (dertig miljoen tot op heden). Als bewijs van het superbe concept en design is het feit dat de hedendaagse C50, C70 en C90's alleen maar detailverbeteringen hebben ondergaan in het nu vijfentwintig-jarig gebruik van het ontwerp van deze motorblokken. In datzelfde jaar, 1959, introduceerde Honda de 250 cc C72 Dream in Amsterdam. Dit was de eerste Japanse motorfiets die officieel werd geëxposeerd in Europa. Het publiek verbaasde zich over het ongewone geperste stalen frame, de scharnierende achterbrug en de voorvering, het aluminium OHC motorblok, de startmotor en de knipperlichtinstallatie.
© 2000 - 2025 Motoroccasion