Als professioneel bedrijf specialiseert Klijnstra Motoren zich in de modernste technieken die toepasbaar zijn op elk type motorfiets. Wij investeren in kennis en de nieuwste apparatuur zodat u veilig en probleemloos de weg op kunt. Het is de grote passie voor motorfietsen en de techniek die maakt dat wij streven naar perfectie.
Wij begrijpen de sterke emotionele band tussen iedere motorrijder en zijn machine. Onze werkwijze is dan ook betrokkenheid en maatwerk, waarbij het contact met de klant nadrukkelijk voorop staat.
Onderhoud, reparatie, tuning, revisie en schadeherstel van motoren, scooters en quads. Verkoop van motoren en accessoires.
Officieel Dynojet Tuningcenter en Powervisioncenter
en erkend Powercommander dealer.
Een stukje historie: MOTO GUZZI in 1940 - In de jaren 30 werden twee nieuwe modellen voorgesteld aan het publiek namelijk de P 175 en P 250 met zijn afkortingen P.E., P.L., Egretta, Ardetta, en in 1939 de beroemde Airone 250, bijna 15 jaar de populairste motorfiets in de middenklasse in Italië. Voor privérijders werden de modellen zoals Dondolino, Gambalunga en Condor ontwikkeld. Na de oorlog radicaal veranderde de motorfietsmarkt radicaal.
De oorlog liet in Italië diepe sporen na met bijna alle wegen beschadigd en de gemotoriseerde automobiliteit slechts toegankelijk voor weinigen. De motorfiets werd zo een zeer belangrijke factor in de mobiliteit van de Italianen. Dit deels dankzij de technologische vooruitgang die toeliet dat de hoogst efficiënte motorfietsen werden ontwikkeld. Na de Tweede Wereldoorlog waren Italianen aangewezen op goedkope vormen van vervoer als scooters en de zogenaamde lichtgewichtmotorfietsen die een veel groter publiek bedienden dan de zwaardere modellen. De kenmerken die toen van belang waren voor een succesvolle verkoop bestonden uit het kunnen rijden van een aanvaardbare snelheid terwijl het vervoermiddel sterk, schoon en gemakkelijk te berijden en te besturen moest zijn.