Nieuwsbrief:

Jensen Motorrijwielen

Jensen Motorrijwielen is gespecialiseerd in gebruikte BMW's. We hebben altijd 30 tot 40 occasions in de winkel, van K-, F- en R- serie uit de 90-er jaren tot bijna nieuw. U kunt bij ons terecht voor onderhoud, reparatie, spuitwerk en schadeafwikkeling. Als het maar om BMW's gaat! tot ziens in de zaak, Huub en Renzo
Alle motoren van Jensen Motorrijwielen
21 motoren gevonden
ZERO SR ZF 14.4
ZERO SR ZF 14.4
€ 15.950,- p/mnd klik hier
2020, 5867 Km
BMW K 75
BMW K 75
€ 900,- p/mnd klik hier
1988, 221950 Km
BMW R 60/5
BMW R 60/5
€ 4.950,- p/mnd klik hier
1973, 37830 Km
BMW R 1200 RS
BMW R 1200 RS
€ 10.500,- p/mnd klik hier
2016, 44717 Km
APRILIA TUONO
APRILIA TUONO
€ 6.250,- p/mnd klik hier
2008, 59811 Km
BMW R 1200 RT
BMW R 1200 RT
€ 7.950,- p/mnd klik hier
2008, 28252 Km
BMW R 1200 GS
BMW R 1200 GS
€ 8.950,- p/mnd klik hier
2010, 48123 Km
BMW R 1200 R
BMW R 1200 R
€ 10.950,- p/mnd klik hier
2017, 33752 Km
BMW F 850 GS ADVENTURE
BMW F 850 GS ADVENTURE
€ 12.950,- p/mnd klik hier
2019, 24240 Km
BMW R 1250 GS ADVENTURE
BMW R 1250 GS ADVENTURE
€ 19.950,- p/mnd klik hier
2020, 33287 Km
BMW R 1200 RT
BMW R 1200 RT
€ 6.950,- p/mnd klik hier
2008, 85297 Km
BMW K 1600 GT
BMW K 1600 GT
€ 11.250,- p/mnd klik hier
2012, 63299 Km
BMW F 800 GT
BMW F 800 GT
€ 4.350,- p/mnd klik hier
2013, 114040 Km
BMW S 1000 XR
BMW S 1000 XR
€ 15.950,- p/mnd klik hier
2020, 31807 Km
BMW R 1200 GS ADVENTURE
BMW R 1200 GS ADVENTURE
€ 13.250,- p/mnd klik hier
2015, 48654 Km
MOTO GUZZI CALIFORNIA 1400 TOURING
MOTO GUZZI CALIFORNIA 1400 TOURING
€ 11.950,- p/mnd klik hier
2013, 9530 Km
BMW R 1200 RT
BMW R 1200 RT
€ 8.950,- p/mnd klik hier
2011, 56695 Km
BMW K 1200 GT
BMW K 1200 GT
€ 3.950,- p/mnd klik hier
2007, 101950 Km
BMW R 1200 GS
BMW R 1200 GS
€ 11.250,- p/mnd klik hier
2015, 44071 Km
BMW K 1200 R SPORT
BMW K 1200 R SPORT
€ 3.950,- p/mnd klik hier
2007, 73701 Km
Een stukje historie: HARLEY-DAVIDSON in 1965 - De verhoogde productie door Harley-Davidson zorgde ervoor dat de productielijnen in Italië tussen de motorfietsen en de vliegtuigen gescheiden diende te worden. De vliegtuigfabriek in Varese werd stand-alone voor het vliegtuigsegment terwijl de oudere werkunits aan de rand van het meer werden gemoderniseerd en verbouwd om aan de grotere vraag naar motorfietsen te kunnen voldoen. Aan het einde van 1962 werd het Alfredo Bianchi duidelijk dat er niet meer vermogen geknepen kon worden uit de 250 cc en voert hij de boring en slag van het blok op naar een ovale 72 mm bij 61 mm. Zodoende nam het vermogen toe tot zo'n 30 pk bij 9,500 rpm (meer dan de regerend wereldkampioen double-knocker Guzzi produceerde) en de toepassing van een vijf-bak liet vol gebruik van dit vermogen toe. Verder in 1965 werd de power nog opgekrikt naar een goeie 34 pk bij 10.000 toeren. Niet slecht voor een push-rod productie racer! Zich bewust van het feit dat er een einde kwam aan het maar eindeloos door verbeteren van het blok had Bianchi ondertussen een nieuw ontwerp klaar. Helaas vond hij Harley-Davidson op zijn pad welke sterk ageerde tegen de plannen van Bianchi. Dit omdat men fundamenteel wilde blijven verschillen van de roadster machines. Harley-Davidson gebruikte zelf een 'Golden Wing' motorblok in hun eigen U.S. recordbrekende sigaar. Het project werd dus niet uitgevoerd. De Electra Glide wordt geïntroduceerd, de naam Electra komt van de elektrische startmotor, later zullen ook de Sportster modellen de elektrische startmotor krijgen.
© 2000 - 2025 Motoroccasion