Nieuwsbrief:

Huybers Motoren

Welkom bij Huybers Motoren Al sinds 1958 – Actief en Voordelig !! Het Motor-Totaal-Center voor de Japanse motor. De leverancier, specialist en service werkplaats voor YAMAHA, SUZUKI, KAWASAKI, HONDA. Wij adviseren u graag voor uw nieuwe aankoop !!
Alle motoren van Huybers Motoren
70 motoren gevonden
HONDA NC 750 S / ABS
HONDA NC 750 S / ABS
€ 5.650,- p/mnd klik hier
2016, 34950 Km
YAMAHA X MAX 250
YAMAHA X MAX 250
€ 2.900,- p/mnd klik hier
2009, 22200 Km
HONDA NC 700 S DCT ABS
HONDA NC 700 S DCT ABS
€ 5.400,- p/mnd klik hier
2013, 22400 Km
HONDA CB 500 X / ABS
HONDA CB 500 X / ABS
€ 5.400,- p/mnd klik hier
2013, 24900 Km
HONDA VFR 1200 X DCT CROSSTOURER
HONDA VFR 1200 X DCT CROSSTOURER
€ 9.650,- p/mnd klik hier
2014, 51800 Km
KAWASAKI Z 800 ABS
KAWASAKI Z 800 ABS
€ 6.650,- p/mnd klik hier
2013, 25400 Km
KAWASAKI Z 800 ABS
KAWASAKI Z 800 ABS
€ 6.650,- p/mnd klik hier
2013, 31800 Km
YAMAHA MT 07 ABS
YAMAHA MT 07 ABS
€ 7.150,- p/mnd klik hier
2021, 21600 Km
KAWASAKI Z650 ABS
KAWASAKI Z650 ABS
€ 7.999,- p/mnd klik hier
2025, 1 Km
HONDA CMX 500 REBEL
HONDA CMX 500 REBEL
€ 7.499,- p/mnd klik hier
2025, 1 Km
SUZUKI GSX-S 950
SUZUKI GSX-S 950
€ 11.299,- p/mnd klik hier
2025, 1 Km
SUZUKI GSX-8S
SUZUKI GSX-8S
€ 9.999,- p/mnd klik hier
2025, 1 Km
KAWASAKI Z900
KAWASAKI Z900
€ 7.900,- p/mnd klik hier
2019, 19100 Km
YAMAHA XJR 1300
YAMAHA XJR 1300
€ 5.650,- p/mnd klik hier
2009, 26500 Km
YAMAHA FJR 1300 AS
YAMAHA FJR 1300 AS
€ 6.900,- p/mnd klik hier
2008, 55600 Km
SUZUKI INTRUDER M 1500
SUZUKI INTRUDER M 1500
€ 7.650,- p/mnd klik hier
2011, 26950 Km
KAWASAKI VULCAN S
KAWASAKI VULCAN S
€ 8.400,- p/mnd klik hier
2022, 5900 Km
HONDA VFR 800 X CROSSRUNNER ABS
HONDA VFR 800 X CROSSRUNNER ABS
€ 5.400,- p/mnd klik hier
2011, 50500 Km
KAWASAKI Z900
KAWASAKI Z900
€ 6.900,- p/mnd klik hier
2018, 46100 Km
SUZUKI INTRUDER M 1800 R
SUZUKI INTRUDER M 1800 R
€ 8.650,- p/mnd klik hier
2007, 33500 Km
Wist u dat: In de motortaal "Inrijden" betekent: Een gereviseerde motorfiets moet worden ingereden. Cilinder en zuiger worden bij dat proces geleidelijk op elkaar ingesleten. De eerste paar honderd kilometer mag niet op top­snelheid worden gereden of te lang worden doorgetrokken in de versnellingen om extreme hittevorming te voorkomen. Hier­ door kunnen de loopvlakken van de zuigers invreten en is de motor inwendig beschadigd. Vroeger moesten nieuwe motor­ fietsen 1500-2000 kilometer worden ingereden. De kunst van het inrijden bestaat uit het met wisselende belasting rijden met een motorfiets, zodat het motorblok loskomt zonder beschadi­ging te hebben opgelopen. Hierdoor wordt voorkomen dat een motor rauw gaat lopen, olie gaat verbruiken en de levensduur van het blok wordt bekort.
© 2000 - 2025 Motoroccasion