Nieuwsbrief:

Diesveld VMS

Diesveld VMS, Vakgarage Motoren Schade is al 40 jaar een all-round bedrijf waarvan 30 jaar met een serieuze motor afdeling. Diesveld VMS repareert, pleegt onderhoud, en herstelt schades aan uw auto, motor, brommer en scooter. We voeren alle voorkomende reparaties uit aan alle voorkomende voertuigen. We hebben ons door de jaren heen ontwikkeld als een gezellige buurtgarage waar iedereen, voor alle mobiliteitszaken, welkom is.
Alle motoren van Diesveld VMS
10 motoren gevonden
KAWASAKI GPX 600 R
KAWASAKI GPX 600 R
€ 2.350,- p/mnd klik hier
1990, 24600 Km
HONDA CBR 600 F
HONDA CBR 600 F
€ 3.350,- p/mnd klik hier
1999, 15205 Km
HONDA CB 600 S
HONDA CB 600 S
€ 2.900,- p/mnd klik hier
2001, 38250 Km
SUZUKI VL 800 VOLUSIA
SUZUKI VL 800 VOLUSIA
€ 6.250,- p/mnd klik hier
2008, 13436 Km
HONDA CB 750 SC NIGHTHAWK
HONDA CB 750 SC NIGHTHAWK
€ 3.200,- p/mnd klik hier
1982, 62940 Km
MOTO GUZZI 750 NEVADA
MOTO GUZZI 750 NEVADA
€ 3.200,- p/mnd klik hier
1993, 17845 Km
SUZUKI GS 750
SUZUKI GS 750
€ 4.700,- p/mnd klik hier
1977, 1 Km
HONDA VT 600 C SHADOW (VLX)
HONDA VT 600 C SHADOW (VLX)
€ 2.650,- p/mnd klik hier
1992, 17034 Km
YAMAHA XVS 1100 A DRAGSTAR CLASSIC
YAMAHA XVS 1100 A DRAGSTAR CLASSIC
€ 4.900,- p/mnd klik hier
2000, 45400 Km
BMW K 1100 LT
BMW K 1100 LT
€ 2.950,- p/mnd klik hier
1995, 142092 Km
Wist u dat: In de motortaal "Suicide clutch" betekent: Voetkoppeling, met de linkervoet bediend, uitgevoerd op met name Amerikaanse motorfietsen als Indian, Harley-Davidson, Henderson, Ace en Exelcior. De term raakte in zwang toen in de jaren veertig handkoppeling wereldwijd de standaard werd voor moderne motorfietsen. Toen aan het einde van de jaren zestig in de VS een zelfbouwrage losbarstte, waarbij als basis werd uitgegaan van een zware Harley-Davidson of Indian, kozen veel chopper-bouwers en customizers voor handkoppeling en footshift. Een bepaalde subtrend, veroorzaakt door de film Easy Rider, was het handhaven van het voetkoppelingspedaal - teruggebracht tot een vaak onergonomisch pedaaltje dat achteroverliggend op de chopper nauwelijks nog met de voet te bedienen was. Zo wilde het nog wel eens gebeuren dat stilstaand met ingeschakelde versnelling en ingetrapt voetkoppelingspedaal door de trillingen van het stationair stampende motorblok het pedaal vanzelf terugklapte naar de gekoppelde positie. De motor kon zo zichzelf als een raket lanceren op het moment dat bijvoorbeeld bij een kruispunt werd gewacht op een aanstormende Greyhoundbus, waardoor motorfiets met berijder onder de voorbij walsende Greyhound belandde. Een dergelijk fataal incident wekte voor omstanders en zeker voor de chauffeur van de Greyhoundbus de indruk dat een motorrijder moedwillig een einde aan zijn leven had willen maken. De werkelijke oorzaak moge nu bekend zijn. zie Jockey shift.
© 2000 - 2025 Motoroccasion