Nieuwsbrief:

De Haar Motoren

WIE, WAT EN WAAROM? De Haar Motoren is een jonge en flexibele motorzaak die ontstaan is uit een passie voor motoren en techniek en op jarenlange kennis en ervaring opgebouwd is. Dit resulteert in een totaalservice en zeer uitgebreide klantgerichte aandacht. Wat betekent dit nou eigenlijk? Dit gaat van een gratis totale controle van de motorfiets wanneer deze alleen langskomt voor een oliewisselbeurt tot een volledig ontzorgde consignatieverkoop van uw motorfiets. Er wordt van nature verder gekeken en met u als klant meegedacht. Flexibele openingstijden betekenen dat u gemakkelijk naast uw reguliere werktijden langs kunt komen voor onze services en producten. De Haar Motoren streeft naar het leveren van kwalitatieve diensten en producten die u en uw motor verdienen, waarbij de technische kennis en kunde in huis is die u van een goede motorzaak kunt verwachten. En dit alles terwijl wij de hobby voor ons allen betaalbaar houden! Openingstijden: ma t/m do na 17:30u op afspraak / vr 09.00 - 17.00u / za 10.00 - 17.00u
Alle motoren van De Haar Motoren
7 motoren gevonden
DUCATI HYPERMOTARD 950
DUCATI HYPERMOTARD 950
€ 12.750,- p/mnd klik hier
2020, 11314 Km
BMW R 1100 GS
BMW R 1100 GS
€ 3.195,- p/mnd klik hier
1997, 104878 Km
KTM 1190 RC 8
KTM 1190 RC 8
€ 7.995,- p/mnd klik hier
2008, 23526 Km
KAWASAKI Z650
KAWASAKI Z650
€ 5.595,- p/mnd klik hier
2018, 55950 Km
HONDA XL 650 V TRANSALP
HONDA XL 650 V TRANSALP
€ 2.995,- p/mnd klik hier
2000, 61255 Km
KTM 640 DUKE II
KTM 640 DUKE II
€ 2.995,- p/mnd klik hier
2004, 37319 Km
SUZUKI V-STROM DL 650 ABS
SUZUKI V-STROM DL 650 ABS
€ 4.899,- p/mnd klik hier
2009, 64420 Km
Een stukje historie: TRIUMPH in 1970 - Triumph en BSA houden een daadkrachtige campagne in 1970 voor de lancering van een nieuwe produktielijn; zestien motoren in totaal. Ten nadele van de brede aanpak is de vertraging die optreed aangaande de levering. Om aan de consumentvraag te blijven voldoen worden er T100's en Bonnies in een hoog tempo in elkaar gezet waardoor de kwaliteit enorm schommelde. Ook kwam de aanlevering van de assemblagedelen in de problemen tot op het punt dat er zelfs drie maanden werd gestopt om zich te richten op de fabricage van motoronderdelen. Doordat het systeem bij Triumph wel vrolijk orders bleef aanvragen liep het verlies op tot tweeentwinig miljoen pond.
© 2000 - 2024 Motoroccasion