Nieuwsbrief:

AMT Motors


AMT Motors
s-Gravenzande
Routebeschrijving
www.amtmotors.nl
0174-764946
 Lid BOVAG



Mochten er vragen en/of onduidelijkheden zijn, dan vernemen wij dat graag. Of bel met ons T: 0174-76 49 46 Waarom koopt u bij AMT Motors: * Onze klanten beoordelen ons met een 8.2! * Hét juiste adres voor betaalbare motoren mét Garantie * Altijd 100 top occasions op voorraad in de prijsklasse € 1.000 – € 6.000. * Altijd 20 motoren voor het A2 rijbewijs/ 35kw op voorraad. * Professionele werkplaats voor onderhoud en reparaties van alle motormerken! * Uitgebreide shop met Motorkleding, Helmen, ART4 sloten en accessoires. * Ruim 400 m2 showroom met motorplezier * Wij zijn dé voordeligste Bovag-Dealer van het Westen! * Bezoek ook eens onze gezellige showroom, de koffie staat klaar! Financiering: ACTIE: 50/50 DEAL, nu rijden, betaal 50% van de motor aan en de andere 50% gespreid over 12 maanden! Garantievormen: Wij voldoen aan de strenge kwaliteitseisen die jaarlijks worden gecontroleerd BOVAG staat voor betrouwbaarheid, kwaliteit én garantie 6 maanden BOVAG Garantie of 3 maanden AMT Garantie op motoren mogelijk Uw motor VERKOPEN? Vertrouwd en zonder zorgen, Contant geld/ per bank + officieel RDW vrijwaringsbewijs Onze openingstijden: Maandag gesloten Dinsdag tot vrijdag 09.00 tot 17.30 Zaterdag 09.00 tot 16.00 Onze contact gegevens: AMTMotors.nl Fultonstraat 11 2691 HA ’s-Gravenzande T: 0174 76 49 46 Graag tot ziens bij dé voordeligste BOVAG-dealer van het Westen!
Alle motoren van AMT Motors
149 motoren gevonden
DUCATI M 750
DUCATI M 750
€ 2.444,- € 2.690,- p/mnd klik hier
1997, 31933 Km
HONDA VT 750 C2 SHADOW ACE
HONDA VT 750 C2 SHADOW ACE
€ 3.990,- p/mnd klik hier
1998, 29902 Km
KAWASAKI J 300
KAWASAKI J 300
€ 3.944,- € 4.250,- p/mnd klik hier
2014, 19845 Km
YAMAHA FZ 6 FAZER S2
YAMAHA FZ 6 FAZER S2
€ 4.244,- € 4.490,- p/mnd klik hier
2008, 21899 Km
SUZUKI GSR 600
SUZUKI GSR 600
€ 3.690,- € 3.990,- p/mnd klik hier
2011, 22394 Km
YAMAHA MT 07 ABS
YAMAHA MT 07 ABS
€ 5.744,- € 5.950,- p/mnd klik hier
2015, 41812 Km
KAWASAKI ZX 9R NINJA
KAWASAKI ZX 9R NINJA
€ 2.290,- € 2.490,- p/mnd klik hier
1998, 64572 Km
YAMAHA MT 09 ABS
YAMAHA MT 09 ABS
€ 6.440,- € 6.950,- p/mnd klik hier
2014, 32667 Km
DUCATI 750 SS
DUCATI 750 SS
€ 5.950,- p/mnd klik hier
1993, 25604 Km
APRILIA RS 125
APRILIA RS 125
€ 4.950,- p/mnd klik hier
1997, 16650 Km
KAWASAKI ZXR 400
KAWASAKI ZXR 400
€ 3.950,- p/mnd klik hier
2000, 56092 Km
DUCATI 748 S
DUCATI 748 S
€ 6.950,- p/mnd klik hier
1999, 37831 Km
HONDA VFR 400 R
HONDA VFR 400 R
€ 4.990,- p/mnd klik hier
1987, 40068 Km
HONDA VFR 400 R
HONDA VFR 400 R
€ 6.000,- p/mnd klik hier
1986, 19961 Km
SUZUKI GSX 650 F
SUZUKI GSX 650 F
€ 3.490,- € 3.750,- p/mnd klik hier
2008, 45666 Km
SUZUKI GSX-R 600
SUZUKI GSX-R 600
€ 4.750,- € 4.990,- p/mnd klik hier
2005, 28416 Km
YAMAHA YZF R6
YAMAHA YZF R6
€ 4.945,- € 5.250,- p/mnd klik hier
2005, 27935 Km
KAWASAKI ZX 6RR / 636
KAWASAKI ZX 6RR / 636
€ 3.990,- € 4.190,- p/mnd klik hier
2004, 26074 Km
KAWASAKI ER 6 N ABS
KAWASAKI ER 6 N ABS
€ 3.950,- € 4.250,- p/mnd klik hier
2006, 32218 Km
DUCATI MULTISTRADA 1200 S D-AIR
DUCATI MULTISTRADA 1200 S D-AIR
€ 11.290,- € 12.490,- p/mnd klik hier
2014, 34935 Km
Een stukje historie: AERMACCHI in 1955 - Behoorlijk tegenvallend was de daaropvolgende creatie, de 250 cc twin (twee 125s gekoppeld) die gefabriceerd werd in 1953 en 54. In 1955 ontwierp Tonti een recordbreker. Er werd in die dagen al gebruik gemaakt van windtunnels en andere faciliteiten en technieken die men vanuit hun vliegtuigkennis ook in deze industrie toepasten. De vliegtuigproductie had men in die dagen meer naar de civiele sector laten glijden. De recordbreker werd aangedreven met dubbele-OHC motoren met een 48 cc en 75 cc capaciteit. Dit was een voorbeeld van de eerste -vliegende sigaren- die erg laag waren en bijna 3 meter lang. Het motorblok werd achter de bestuurder geplaatst. De achterwaarts geplaatste cilinders werden onder een hoek van 20 graden geplaatst. De overmaat nokken werden met een ketting aangedreven. Boring en slag waren 44,5 bij 43 mm voor de grotere en 40 mm bij 39 mm voor de kleinere cilinder. En met een compressieverhouding van 10:1 was het vermogen een dikke 9 pk bij 11.000 toeren voor de 75 cc en 7 pk bij 12.000 toeren voor de 48 cc - behoorlijk goede cijfers wanneer je je bedenkt dat dit zich afspeelde in 1955 waarbij de brandstof in die tijd ook nog niet van de kwaliteit was die we nu kennen. Het motorblok, die was uitgerust met een oliebad smering, lag in lijn met een vier-versnellingen schakelbak. De eindaandrijving geschiedde met een ketting. Het gewicht was 97 kilogram, de velgdiameter 18 inch.
© 2000 - 2024 Motoroccasion